Colectare debite / Proceduri de lucru
In scopul demararii acestei proceduri, creditorul-client va transmite catre ICS Collection - colectare debite o evidenta care trebuie sa se refere la urmatoarele informatii cu privire la debitori: denumire sau nume, sediu social sau adresa exacta la care pot fi expediate toate notificarile, avertismentele de plata, adresele si somatiile, numere de telefon, fax, e-mailuri, date de contact ale reprezentantului debitorului, daca este cazul, seria, numarul, data si valoarea fiecarei facturi emise, cu TVA sau fara, precum si daca s-au facut sau nu plati partiale, valoarea restanta a fiecarei facturi, suma totala ramasa neachitata si daca s-au solicitat din partea debitorului esalonari la plata sau amanari de plati.
In vederea ducerii la indeplinire cu succes a activitatii de colectare debite ICS Collection utilizeaza un departament special, care include in principal: servicii de corespondenta (notificari, avertismente, somatii, e-mailuri si adrese), centru de receptionare si directionare a convorbirilor si mesajelor telefonice precum si SMS/MMS etc.
Acesta metoda a colectarii de debite contine anumite strategii etapizate de lucru : discutii telefonice si SMS-uri graduale - sub aspectul presiunii exercitate asupra debitorului-, notificari, avertismente de plata, somatii de plata, e-mailuri, daca este cazul, si intalniri directe, identificarea reprezentantilor societatii, toate menite sa determine debitorul sa-si achite de indata intreaga datorie.
Colectare debite - proceduri de lucru
In scopul demararii acestei proceduri, creditorul-client va transmite catre ICS Collection - colectare debite o evidenta care trebuie sa se refere la urmatoarele informatii cu privire la debitori: denumire sau nume, sediu social sau adresa exacta la care pot fi expediate toate notificarile, avertismentele de plata, adresele si somatiile, numere de telefon, fax, e-mailuri, date de contact ale reprezentantului debitorului, daca este cazul, seria, numarul, data si valoarea fiecarei facturi emise, cu TVA sau fara, precum si daca s-au facut sau nu plati partiale, valoarea restanta a fiecarei facturi, suma totala ramasa neachitata si daca s-au solicitat din partea debitorului esalonari la plata sau amanari de plati.
In vederea ducerii la indeplinire cu succes a activitatii de colectare debite ICS Collection utilizeaza un departament special, care include in principal: servicii de corespondenta (notificari, avertismente, somatii, e-mailuri si adrese), centru de receptionare si directionare a convorbirilor si mesajelor telefonice precum si SMS/MMS etc.
Acesta metoda a colectarii de debite contine anumite strategii etapizate de lucru : discutii telefonice si SMS-uri graduale - sub aspectul presiunii exercitate asupra debitorului-, notificari, avertismente de plata, somatii de plata, e-mailuri, daca este cazul, si intalniri directe, identificarea reprezentantilor societatii, toate menite sa determine debitorul sa-si achite de indata intreaga datorie.
Suntem aici sa te ajutam